Są pewne miejsca, w których reklama nie powinna znajdować się pod żadnymi pozorami. Do nich zaliczam m.in. szczególnie zatłoczone imprezy, imprezy nie związane z naszą branżą albo też imprezy, gdzie na balony nikt nie zwraca uwagi. Odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień jest niezwykle ważne, gdyż same koszta związane z produkcją oraz próbą utrzymania balonu mogą być bardzo duże. Mam tutaj na myśli przede wszystkim kupno balonu, a następnie jego utrzymanie poprzez wynajmowanie powierzchni pod niego. Niestety, ale mogą powstawać poważne problemy, gdy idzie o przedstawienie tego zagadnienia na gronie większej ilości osób. Po pierwsze, z tego też powodu, iż nie w każdej branży będziemy mogli określić to tak łatwo. Czasem po prostu nie ma odpowiednich imprez, na których moglibyśmy przeprowadzić odpowiednią reklamę. Tym samym uważam, iż wiele osób może pogubić się w tym biznesie gdzie balony reklamowe są niezwykle drogie. Koszt jednego to około 1-3 tys. zł. Jest to dużo, a także koszty obsługi mogą być znacznie większe, niż zakup zwykłego balonu. Z tego też powodu, tylko odpowiednie przedstawienie tego zagadnienia, będzie mogło nam pomóc w prezentacji wszystkich z tym związanych zagadnień. Co więcej, wiele osób uważa, iż balony reklamowe są znacznie gorsze oraz droższe od zwykłych banerów. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tego typu twierdzeniami, gdyż nie w każdej sytuacji balony mają swoją główną przewagę, jaką jest widoczność. W sytuacjach, gdy widoczność balonu jest mała to moim zdaniem nawet nie warto jest zwracać uwagę na tego typu formy reklamy. Odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień zagwarantuje nam sukces oraz uchroni nas przed zbyt dużymi stratami w tym zakresie, co jest bardzo częste. Na początku wiele osób cieszy się nowym balonem, a potem brakuje sił oraz woli do tego, aby zrobić z niego prawdziwy użytek. Z tego też powodu musi być to plan na jego odpowiednie wykorzystanie od samego początku.